Sponsor opties

S.V.V. betekent exposure voor uw zaak

Bent u bijvoorbeeld maatschappelijk verantwoord ondernemer en wilt u exposure, of zoekt u gezond en sportief personeel? Dan is S.V.V. de juiste keuze. Een rijke geschiedenis gekoppeld aan actuele prestaties, garandeert volop media-aandacht. S.V.V. is van én voor alle Schiedammers. Ons gloednieuwe, multifunctionele complex is een plek waar elke Schiedammer welkom is om te komen sporten en genieten. U profiteert van optimale zichtbaarheid en de juiste uitstraling voor uw uitingen. Bovendien draagt u bij aan ons bestaansrecht en onze ontwikkeling.

• Adverteren

U kunt adverteren op ons complex en via onze communicatiekanalen. Een overzicht van de mogelijkheden ziet u hieronder, maar wij denken graag met u mee over alternatieven.

• Wedstrijdsponsoring

Draag als rechtgeaarde supporter bij aan de sfeer rond onze wedstrijden en wordt balsponsor, gastvrijheid sponsor of entertainmentsponsor.

• Verenigingssponsor

Als partner van S.V.V. verbind u uw naam aan een individueel team, de jeugdafdeling of andere onderdelen van onze organisatie. Word bijvoorbeeld “Hospitality-partner” en koppel uw naam aan onze gastvrijheid, of wellicht heeft u andere suggesties voor een passende link naar uw bedrijfsactiviteiten. Wij denken graag met u mee.

• Vrienden van S.V.V.

Heeft u een bijzondere band met onze vereniging, de geschiedenis van onze club of wilt u graag een bijdrage leveren aan de toekomst van onze vereniging, onze positie in de samenleving of de sportieve ontwikkeling van de Schiedamse jeugd? Sluit u dan aan bij de Vrienden van S.V.V.

S.V.V. werkt aan een nieuwe opzet van de “Vrienden van S.V.V.”. Wilt u hieraan een bijdrage leveren en meedenken? Neem dan contact met ons op.

• Evenementen

Een prachtige kans voor optimaal rendement is het mede mogelijk maken van een evenement. Zoals de viering van de 70ste verjaardag van het landskampioenschap van S.V.V., de replay op 25 augustus 2019 tussen S.V.V. en Heerenveen. Een uniek evenement waar veel bezoekers worden verwacht en waar nu al in de lokale en regionale media veel aandacht aan wordt gegeven. Verbind uw naam aan dit evenement als Supporter, Sponsor, Partner, Co-Sponsor of Hoofdsponsor. Vraag ons naar de mogelijkheden en help ons om het onvergetelijk te maken!

• Contact

Voor vragen, tarieven en meer informatie over alle mogelijkheden, of een afspraak voor een vrijblijvend gesprek, stuur een mail naar [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!